Lukijat

torstai 15. helmikuuta 2018

Hyvät turvalliset talvijalkineet!


Olen todella tyytyväinen näihin kenkiin!
Ja haluan myös jakaa mielipiteeni teille.

Eli kyseessä on joululahja, minkä sain viime jouluna, nimittäin ICEBUG- nastakengät.



Käytössä ne ovat todella mukavat, tukevat, ja niillä pysyy hyvin pystyssä.
Olen nyt käyttänyt niitä joulusta asti, enkä ole kaatunut kertaakaan, vaikka liukkaistakin paikoista olen kävellyt.




Kengät ovat todella kevyet, eivätkä kuin yleensä, painavat ja raskaat talvikengät.
Yllätyin siitä, että nämä oikeasti toimivat, vaikka monta hyvää suositusta sainkin, kunnes kokeilin itse näitä.

Korostan vielä sitä, että tykkään kengistä, varsinkin koska ovat luotettavat, ja niillä ei kaadu.
Arvostan sitä ominaisuutta, varsinkin koska olen raskaana, ja kaatuminen on muutenkin vaarallista, ja nyt myös erittäin haitallista minulle ja vauvalle.


Oletteko te kokeilleet näitä kenkiä, tai onko kokemusta joistain muista talvikengistä? Olisi mielenkiintoista kuulla teidän kokemuksianne talvikengistä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti