Lukijat

maanantai 12. helmikuuta 2018

Babyshowerit


Babyshowerit
10.2.2018

Lauantaina juhlittiin meidän tulevaa vauvaa Babyshower- juhlilla,
olen itse ollut yksissä vauvajuhlissa ennen omiani, ja voin sanoa että ihanat juhlat olivat! 

  Eli pidin juhlat lauantaina 10.2.2018 klo 14 alkaen.
Olin kutsunut juhliin n. 10 ihmistä, ja melkein kaikki pääsivät paikalle, mikä oli todella ihanaa! 

Jännitin aluksi tosi paljon, koska siitä, että olen juhlia emännöinyt, on kulunut muutama tovi.
Mutta kuten arvata saattaa, juhlat menivät todella hyvin. Oli ihana nähdä tärkeitä ihmisiä, keitä en ollut hetkeen nähnyt. 





Olin tehnyt tarjottavia muutaman päivän ajan, ja esim. salaatin tein vasta vähän ennen kahta, että se olisi tuore tarjoilla vieraille. 

Piirakat esimerkiksi tehtiin jo edellisenä päivänä. 
Eräs ystäväni teki mutakakun, joka oli todella maukasta.

Tarjolla oli kermakakku (glut), mutakakku, suolaisia piirakoita, ruisnappeja, missä oli valkosipuli ja toisissa ruohosipulitäyte. Lisäksi päällä oli tuoretta basilikaa.
Juomana oli kokista, punaista teemaan sopivaa juotavaa, kahvia, maitoa ja mehua. 




Olin koristellut asuntoni juhlakuntoon jo hyvissä ajoin, että kaikki olisi valmista lauantaina.
Aiheena oli tietenkin vauva, joten koristelutkin olivat vauva, ja etenkin tyttövauva aiheisia <3
Ihanan pinkkiä oli!

Vieraat toivat lahjoja, jotka avattiin myöhemmin babyshower- iltana, kiitos todella paljon vieraille
ihanista lahjoista, kiitän näin vauvan puolesta :) 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti