Lukijat

perjantai 1. joulukuuta 2017

My Day


My Day- postaukseni

Ajattelin, että tämä perjantai olisi hyvä päivä tehdä my day postaus,
Olen tänään jo kerennyt lenkille, kauppaan ja suunnittelemaan huomisia pikkujouluja.

Tässä kuvia päivästäni



 Aamulenkki lumipyryssä
Lähdin kävellen lenkille ja sain huomata, että täällähän sataa lunta!
Jee!

Aamupalani oli leipää, juustoa, kurkkua, murokupillinen, ja lasi appelsiinimehua.
Ihana raikasta mehua, tykkään:) 




Sitten kauppaan lähteminen, kävin hakemassa huomiseksi muutamia juttuja, loput haen huomenna.
Ihanan talvista, ulkona lumipyry oli vain voimistunut. Tykkään siitä, kun on tosi paljon lunta. 





Ruoaksi olen tänään miettinyt lihapullia kastikkeessa ja pastaa.
Siitä tulee monen päivän satsi, niin on muutamaksi päiväksi syötävää.





Tykkään tehdä ruokaa, kokeilen mielelläni uusia reseptejä ja jaan hyväksi havaittuja:)

Ja muuten tänää saa avata ensimmäisen joulukalenterin luukun! Tehdään se illalla, kun molemmat on kotona, mukavampi niin.
Mulla on ihana joulukalenteri <3 näette sen tässä postauksessa. 

(Yllätys, Ryhmä Hau!)




Ihana että löysin, ja sain juuri sellaisen kelenterin minkä halusin :) 
Ja sitten mun lempisarja, mikä tulee joka arkipäivä klo 19.30 eli salkkarit. Oon ihan koukussa tuohon sarjaan. 


Sitten tänään kerkesin vielä vähän suunnitella huomista, jolloin muutama ystävä tulee käymään.










 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti