Lukijat

perjantai 7. heinäkuuta 2017

Lomalla Naantalin kylpylässä

Meidän keskiviikkomme alkoi matkalla Naantaliin.
Olimme saanneet kihlajaislahjaksi kylpyläloman ja 3-ruokalajin illallisen kylpylän ravintolassa siihen kuuluvana.

Eli keskiviikkoaamuna lähdimme ajamaan kohti Naantalia, jossa yöpyisimme yhden yön.
Ennen huoneeseen kirjautumista lähdimme tutustumaan Naantalin keskustaan, joka oli todella kaunis. Vanhan kaupungin talot olivat hienoja, ja tunnelma oli kesäisen rauhallinen.
 Oli ihana vain kävellä kesäisiä katuja ja ihastella vanhaa kaupunkia.

Kaupunkikierroksen jälkeen menimme hotellille, missä huoneenne olikin jo valmis.
Huoneemme luokitus oli korotettu, joten saimme sviiitin. Ihana yllätys!
Ja wau-efektit vaan lisääntyivät kun pääsimme huoneeseen! Mikä huone! Kahdessa kerroksessa, ja todella iso parveke. Minä niin viihdyn täällä, ajattelin kun kävelin sisään huoneeseen.

Kaupunkikierroksen jälkeen lähdimme tavarat purettuamme tutustumaan kylpylään. Olen joskus nuorempana käynyt omien vanhempieni kanssa Naantalissa. Nyt oli siis aika aikuisena Naantalin reissulle, ja mikä olisikaan parasta matkaseuraa, kun oma rakas kihlattu<3 kyseessähän oli siis kihlajaislahjaksi saatu kylpylämatka.

Kylpylämaailma oli aivan ihana! Monta allasta, oli niin pore- kuin ulkoaltaitakin. Kaikki kävimme läpi moneen kertaan, ja olisin viihtynyt niissä vielä piteempänkin.
Tunnelma oli ihanan rauhallinen. Rentouduin kyllä aivan totaalisesti.

Illalla kävimme syömässä lahjakorttiin kuuluvan 3-ruokalajin illallisen hotellin ravintolassa. Oli maittavaa ja ihana syödä pitkän kaavan mukaan.

Seuraavana aamuna aamiaisen tullessa huoneeseen söimme kiireettä, ja sen jälkeen lähdimme arvatkaa minne, no tietenkin uimaan, kun satun olemaan vesipeto:)
Altailla olimme siinä muutaman tunnin ja sen hetken huilauksen jälkeen oli vuorossa hieronta, joka tuli kyllä tarpeeseen!
Ihan jumissa lihakset, oli ihanaa hetken tentoutua ja olla hierottavana.
Sen jälkeen oli vuorossa kotimatka, olin niin rentoutunut hieronnasta ja ihanasta kylpylälomasta, että nukahdin autoon jossain Salon kohdilla, ja heräsin vasta ihan lähellä kotia.