Lukijat

sunnuntai 10. syyskuuta 2017

Tervetuloa syksy



Nyt on tullut se aika, kun puut saavat väriä, kun ihmiset kaivavat komeroistaan lämpimänpiä vaatteita. 
Kohta saa laittaa kynttilöitä, ja tehdä kodista kotoisa syyspesä. 

Itse ajattelin tänä syksynä lukea entistä enemmän, se on jäänyt vähn taka-alalle, olen näinä päivinä kutonut paljon, ja käynyt ulkona kävelemässä. 
Tykkään kutomisesta todella paljon, ja siinä menee sopivasti aikaa.
Suosittelen kutomista harrastuksena. koska minua ainakin se rentouttaa. 

Tykkään syksystä, koska metsä ja puut saavat väriä, ja luonnosta tulee kaunis ja monivärinen. 
Tykkään syksyn väreistä, ettei ole vain pelkkää mustaa tai jotain muuta pelkästään. 

Olen tykännyt käydä lenkillä Kivenlahden rannalla, mistä näkee hyvin, miten luonto muuttuu kun syksy ja talvi lähestyvät. 

Syksyllä käyn yleensä lenkeillä, kirjastoreissut voisivat myös kuulua syksyyni, lisäksi  halusin tehdä enemmän ruokaa. Se on nyt jäänyt vähän vähemmälle. 

Nyt viikonlopun suunnitelmiin kuuluvat kirjasto, ulkoilu, ja hyvän ruoan tekeminen yhdessä. 
 Sunnitelmiin tuli muutos, Koko lauantai meni Jorvissa.  Minulla todettiin keuhkokuume. ja nyt siis sairastetaan tosissaan.
Antibiotttikuuri päällä, ja täytyy sanoa että olo on hieman hutera.
Nyt pitäsi vaan muistaa juoda ja levätä. 

Rauhassa kun kuntoudutaan, niin sitten olen entistä ehompi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti